Matar.ro

joi, 4 iulie 2013

Paraseste trotuarul

Sunt sofer de 10 ani.
Atunci abia  incepea nebunia cu masinile si cum nu aveam masina mea personala imi aduc aminte cum eram nevoit sa ma rog de tata sa-mi dea si mie voie sa fac o tura prin oras singur. Omul, cu capul pe umeri ma refuza de cele mai multe ori spunandu-mi ca cel mai bine ar fi sa merg cu el in dreapta pentru a-mi  mai da cate un sfat.
Ideea e ca mi-a prins bine. Nu am avut incidente in trafic de 10 ani. Nu numai ca nu am gresit eu ( am mai gresit dar nu greseli mari) dar sfaturile lui m-au ajutat si ma ajuta sa previn unele probleme ce pot aparea din vina altora.
Am descoperit site-ul asta, Permis de Conducere, care imi lasa o parere foarte buna din mai multe motive.
In primul rand, contine foarte multe resurse necesare obtinerii permisului de conducere. Numai eu stiu cate chestionare am facut si cat am studiat codul rutier pentru a lua maximul la proba de sala. Aici gasesti cam tot ce-ti trebuie, doar vointa sa ai.
In primul rand, ai la dispozitie un simulator de chestionare pentru proba teoretica si cum repetitia este mama invataturii cred ca fiecare dintre noi, atat cei ce aspira la calitatea de sofer cat si cei care au state vechi in spatele volanului, ar trebui sa aruncam un ochi pe acolo.
In al doilea rand, exista o sectiune unde poti accesa un curs de legislatie rutiera, explicat bine, pe intelesul tuturor. Acesta e foarte util nu numai pentru a fi in legalitate ci si pentru a nu fi luat pe ocolite cu explicatii anapoda de unul sau de altul.
Astea cu invatatul sunt foarte bune insa cel mai mult imi place la pdc.ro ca are un numar mare de articole pentru a te transforma intr-un sofer mai bun. Cred ca asta face diferenta intre Permis de Conducere si alte site-uri similare. Aici ai ce invata chiar daca esti de 40 de ani cu volanul in mana sau doar te gandesti sa incepi scoala de soferi.  Niciodata nu ai cum sa fii pregatit pentru diferitele incercari pe care le vei trai la volan, asa ca cel mai bine este sa ai o informatie stocata acolo in cap, care sa te poata ajuta in caz de ceva.
Cum sa conduci in munti difera de cum trebuie sa conduci la mare vara. Cum sa te mentii alert la volan sau cum sa iti pregatesti masina de primavara. Tot felul de sfaturi si idei pentru a fi mai in siguranta si pentru a face din experienta condusului o placere.


Ma bucur ca am gasit acest site prin intermediul blogawards.ro, mai ales pentru ca stiu cum e sa nu iti placa sa conduci. Vad asta la iubita mea care are permisul de 9 ani si totusi stie exact cati km a parcurs (vreo 50). Poate ca dupa ce va citi ce scrie pe acolo nu va mai avea teama pe care o are cand vine vorba de tinut volanul in mana. In sfarsit am un aliat in acest site.
Vizitati cu incredere Permis-de-conducere.ro pentru ca aveti doar de castigat. Smecheria nu e sa conduci cu viteza sau incet. Smecheria e sa conduci bine, sa-ti faca placere si tie si pasagerilor, si sa fiti in siguranta.
Drive Carefully.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu