Matar.ro

joi, 4 iulie 2013

Floraria cu Povesti iti da o mana de ajutor

Nu mai stiu cum am ajuns pe blogawards.ro dar ideea e ca am inceput sa citesc pe acolo diverse postari. Dupa cateva minute dau de campania asta cu floraria, si m-am gandit sa ma bag si eu.
In ultimii ani am observat ca femeilor le plac florile cu adevarat. Poate ca nu o sa zica asta cand le intrebi dar cu siguranta cand se trezeste in fata cu un cadou cum e acesta, o sa vezi o sclipire in ochii lor si deodata ai sanse mai mari ca numele tau sa urce in carnetelul lor.
Mi se pare ca pana acum, gestul de a cumpara flori era prost inteles. Cand eram copil traiam cu impresia ca florile se cumpara doar din obligatie ( cand mergeam la medic sau cand tata avea nevoie de un act de la primarie, etc), sau pentru a face impresie buna. Cel putin asta cu impresia buna am auzit-o de zeci de ori cand ma trimiteau ai mei cu flori la scoala pentru absolut toate motivele posibile. Ba era ziua dirigintei, ba serbare, prima zi de scoala, 1 martie, 8 martie, ba se ducea altu cu un buchet de flori la profa X, si a doua zi trebuia sa duc si eu sa nu fiu ala mai fraier .
De partea cealalta sta conceptia despre oferitul florilor, formata prin practica. Am observat ca punctezi serios daca mergi acasa la fata cu un buchet de flori, asa fara nici un motiv. Ea o sa te intrebe care e ocazia iar tu o sa scoti pe gura un cliseu din filmele romantice americane. La fel de pozitiv va fi feedback-ul si daca atunci cand trebuie sa iei un cadou pentru o oarecare doamna, renunti la cumparatul diverselor lucruri care deja te fac sa te intrebi daca i-ar placea sau nu, si mergi la sigur cu o cutie cu flori.
In momentul de fata am o noua conceptie. Florile si cadourile pot fi folosite in diferite feluri insa oricum ar fi ele te ajuta sa iti exprimi un sentiment, te ajuta sa transmiti ceva si de cele mai multe ori, o floare face cau o mie de cuvinte.
Astea fiind spuse sa trecem la partea practica. Asa cum spuneam mi-a atras atentia postarea de pe blogawards cu Floraria cu Povesti. 
Cel putin in Bucuresti sunt multe florarii. Marele dezavantaj este faptul ca niciodata eu nu am fost multumit de serviciile prestate de acestea. De cativa ani incoace folosesc cu succes mediul online mai ales pentru a cumpara si trimite flori. M-am saturat sa merg la tanti cu floraria din colt si sa intreb cat costa un buchet, doar pentru a primi aruncat inspre mine un pret care e mai mare decat acum o ora cand a intrebat un coleg de-al meu. M-am saturat sa gasesc in buchete,  flori carora le cad petalele cum am facut 10 pasi de la cumpararea lor. 
Acestea fiind spuse, recomand cu tarie florariile online. Una dintre cele mai bune este Floraria cu Povesti. Intamplator sau nu am apelat la ei in doua ocazii. Nu o sa scriu acum ce, cum si unde am avut nevoie de serviciile lor, important e ca am ramas profund surprins de faptul ca primesti din partea lor exact ceea ce iti promit. Livreaza gratuit comanda ta in timp foarte scurt, cam o ora si jumatate in cazul meu ( la ei pe site scrie maxim 3), si mai ales, buchetul pe care il trimiti nu arata ca la orice alta florarie ci are un aer aparte, exclusivist. 
Pe langa toate acestea, au o facilitate super tare dupa parerea mea. Clasicul biletel ce insoteste orice buchet de trandafiri, poate fi imbunatatit cu ajutorul lor. Tu le dai cateva informatii de baza despre destinatar si ei baga toate astea intr-o oala magica din care scot un pergament cu o poveste. Si na belea, personajul povestii e chiar destinatarul.
Oricum, merita testati si de voi, eu unul am fost multumit. Cred ca data viitoare cand o sa apelez la ei, o sa le cer sa-mi faca mie livrarea ca sa ma pot prezenta personal cu cadoul la iubita mea, pe 4 august cand e ziua ei.
Deja imi imaginez cum deschide usa si ma vede in mana cu cadoul asta. Mdaaa, imi imaginez.


.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu