Matar.ro

luni, 22 octombrie 2012

De la fotbal la Kanal D cu “Suleyman Magnificul – Sub Domnia Iubirii”








   Sunt pe drum. Ma intorc in Bucuresti dupa o scurta vizita de relaxare in Onesti la parinti. Cand eram acasa, am auzit printre altele, discutii despre televiziune, afland astfel faptul ca mama mea urmareste si ea “Suleyman magnificul sub domnia iubirii” la Kanal D. Mi-am adus asadar aminte iar de Turcia.
   Sunt cateva aspecte care nu le-am precizat in articolul meu anterior. Mai precis despre Istambul. Ma gandeam cum ar fi sa castig un city break acolo.
   Sigur as merge la un meci de fotbal, sa vad si eu vestita atmosfera creata de suporterii turci la meciurile favoritilor. Unde sa merg, nu cred ca ar fi probleme. Imi place Galatasaray pentru ca acolo au facut istorie Hagi, Popescu si Lucescu. 
 
Besiktas, pentru ca imi aduc aminte cu drag cum castiga Lucescu cu ei campionatul sau cum in zece oameni, apara Pancu in poarta. Fenerbahce, pentru ca il admir pe Alex foarte mult si imi place spiritul lor. Istambul BB, mmm, cu ei nu tin. Mai au de mancat pana sa ajunga la nivelul celorlalte trei.
Şükrü Saracoğlu, İnönü sau Turk Telecom Arena… ce atmosfera nebuna.
   Dupa ce as merge la meci probabil as cauta un loc sa mancam ceva specific turcilor. Ceva condimentat, berbecut, legumele de care sunt indragostit deja de la restaurantele turcesti de aici, iaurt iar la sfarsit bineinteles, desertul. Pentru mine cel putin, dulciurile turcesti rivalizeaza cu orice alt desert din bucataria vestica. Rahat, baclava,  cataif, you name it, they got it.
   Oricum, sunt sigur ca ar fi o vacanta de vis. Turcii sunt gazde foarte bune si toata lumea se simte bine acolo. Nici nu cred ca nu ai cum sa fie altfel in conditiile in care au o tara superba si oameni buni si inimosi.
Inchei aici si sper sa mi se indeplineasca visul de a vizita acest colt de lume.

P.S.
6 motive pentru care Suleyman Magnificul chiar este Magnific:

1.       A incalcat traditiile pentru femeia iubita.
2.    A revolutionat justitia si a ramas in istorie ca unul din cei mai mari legiuitori.
3.       In Camera Reprezentantilor din SUA exista un bazorelief al sau.
4.       A vazut Viena fara sa aiba nevoie de viza Schengen.
5.       Are serial in fiecare luni si marti numai la Kanal D
6.    Domnia sa a pus cu adevarat Imperiul Otoman pe harta puterilor mondiale.

 Kanal D îti poate aduce și ție un city break la Istanbul dacă scrii pe blog o poveste despre Turcia (detalii aici). Până atunci, dacă vrei să simți și tu atmosfera specifică Turciei, Kanal D te invită să urmărești serialul Suleyman Magnificul – Sub Domnia Iubirii, în fiecare luni și marti, de la ora 20:00″.

3 comentarii:

  1. bai putzini...pai ce faci?te-ai separat?scrii numai pt tine?

    RăspundețiȘtergere
  2. 7..da, are sula mare...i se spunea si omul sula...sau scula...traducerile pergamentelor sunt neclare datorita degradarii. Sula sa legendara nu a incaput pe o singura foaie.

    RăspundețiȘtergere
  3. de fapt Suleyman e magnific pentru ca :
    1) a incalcat traditiile pentru a incaleca femeia iubita
    2) a facut revolutie si a primit pensie de legionar
    3) in camera deputatilor Romania se vorbeste ba sula in sus ba sula colo ba bai sulica ba sula si prefectura
    o sa revin cu restul...tre sa ma apuc de munca

    RăspundețiȘtergere