Matar.ro

joi, 13 iunie 2013

Taim. si de la capat.

Time is money...asa se spune cel putin!
Time is money nu cred ca ma reprezinta. Nu castig destui bani ca sa ii asociez cu timpul. Am timp destul si bani prea putin. Nu cred ca sunt singurul!
Banii se fac, se pierd, exista, desi sunt un lucru fabricat de noi si tindem sa uitam asta mereu pe cand timpul are o singura proprietate. Timpul trece.
Scriu iar pentru  ca ma atinge putin tema acestei provocari.Pentru ce anume as dori mai mult timp?
Dragii mei cititori, daca existati, o sa va raspund.
As vrea sa am mai mult timp. As vrea timp pentru mine, sa fac ceea ce vreau sa fac. As vrea secunde, minute, ore , zile, saptamani, luni si ani. As vrea secunde in plus sa-mi vad iubita dimineata cand se trezeste. As vrea minute in care sa vorbesc cu parintii mei pentru ca stiu ca nu vor fi acolo mereu. As vrea ore in care sa pun pauza la tot ce e in jurul meu si sa respir adanc. Zile in care sa repar ceea ce am gresit. Saptamani in care sa ma bucur de ce e in jurul meu. Luni si ani pentru mine.
Ma grabesc.
Asta e concluzia mea. Ma grabesc prea mult. Problema e ca nu sunt singurul. Timpul trece mai repede astazi si mai incet decat maine. Asta e realitatea. Trebuie sa tragem cu dintii de el.
Pasi mici. Cred ca asta e cheia.
Bucurati-va  de orice clipa salvata , de orice ragaz pe care il aveti, de orice minut in care va puteti simti singuri cu gandurile voastre.
Cititi o carte, nu va mai ganditi la bani; sartati-va iubita si tineti-o in brate. Investiti in timp.
O vacanta in Maramures pentru a simti ca s-a oprit timpul in loc. O electrocasnica/gadget cum ar fi: oricare din gama TET de la Arctic, pentru a te scuti de bani si a-ti manca mai putin timp. Gateste persoanei iubite, cu un cuptor incorporabil TET ce te scuteste de griji, pozeaza-te in cat mai multe ipostaze. Traieste-ti viata.
Cam asta am avut de zis.
Am scris acest post pentru ca m-au atins cei de la blogalinitiative.ro cu campania lor, si mai multe detalii despre partea practica gasiti aici.
Pace.

Cu acest articol m-am alaturat campaniei “Consultant in Electronomie”. Poti castiga saptamanal, in luna iunie, electrocasnice din gama TET. Vino si tu pe www.consultantinelectronomie.ro.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu